kilo

Web sitemize hoşgeldiniz!


Göbek Eritme Hareketleri


Tarih: 29-04-2012 | Saat: 12:04:31 | Ekleyen: Sibel Kartal
Göbek Eritme Hareketleri

Göbek Eritme Hareketleri ile göbek yağlarınızdan basenlerinizin üzerinde yer alan simit biçimindeki fazlalıklardan kutulacaksınız. Sarkan göbeğinizden ve belinizin etrafındaki istenmeyen yağlardan evde de rahatlıkla yapabileceğiniz basit göbek eritme hareketleriyle ve beslenmenize dikkat ederek 3 haftada kurtulabilirsiniz.

Mekik hareketi

İşe sabah ve akşam ellişer kez mekik çekerek başlayabilirsiniz. Bu hareket özellikle karın bölgesindeki kasları kuvvetlendirir, yağ dokusunu harekete geçirir ve yağların yanmasına yardımcı olur.

Sopalı hareket

Enseye koyulan bir sopa yardımıyla sağa ve sola dönerek yapılan bu hareket karnınızın yan tarafındaki kasların şekillenmesine ve göbeğinizin erimesine yardımcı olur.

Yan mekik

Yan kaslar ve bel kasları için belki de en yararlı hareket bu. Önce sağa doğru yatın. Sağ elinizi sağ kulağınızın üstüne değercesine yaklaştırın. Sol elinizi belinizin sol tarafına sol dirseğiniz gelecek şekilde yerleştirin. Sol elinizle belinizin sağındaki kasları hafifçe tutun. Hızla sağ kolunuzu ve sağ ayağınızı birbirine doğru yaklaştırın. 60 kez tekrarlayın.

Popo hareketi

Önce sol diziniz üstüne yatıp ayaklarınızı dik koyup rahat bir şekilde ayağınızı kayırabildiğiniz kadar yukarı kaldırıp aşağı indirin. Bu sırada dizinizi fazla bükmeyin. Daha sonra aynı hareketi yine sağ diziniz üstünde dayanarak yapın. Bu hareketi de en azından 30-40'ar kez yapmaya gayret edin. Popo ve çevresindeki yağ dokusunu azaltır.

Yanlara esneme

Bu harekette önce hazır oldaki gibi dimdik duracaksınız. Sonra hızla sağa ve sola doğru esneyebildiğiniz kadar, dikliğinizi bozmadan esneyeceksiniz. En azından üç dört dakika hızlı bir şekilde yapmaya gayret edin. Baş dönmesi, çok yüksek tansiyonu olanlar için de uygun bir hareket olmayabilir.

Haftanın Tek Günleri Bunları Yiyin

Kalkar kalkmaz: 1 bardak ılık ballı limonlu su
Kahvaltı: 1 adet kabuklu yeşil elma, 1 adet sert şeftali
Ara: 2 parmak taze dil peyniri yiyebilirsiniz.
Öğle: 1 porsiyon ızgara tavuk (derisiz), bol rokalı yeşil salata (taze soğanlı).
Ara(saat 15.00): 3-4 yulaflı bisküvi
Ara(saat 17.30): 1 adet yeşil elma.
Akşam: 4-5 kaşık zeytinyağlı fasulye (az yağlı), 1 dilim tam ekmek, mevsim salatası.
Gece: 1 bardak sekersiz tarçınlı ılık light süt. 3-4 fincan rezene çayı, yeşil çay, mısır püskülü, kiraz, avokado yaprağı karışım çayı içilecek.

Yasaklar

  • Kolalı, sekerli içecekler
  • Kızartma
  • Hayvansal katı yağlar (tereyağı, kaymak, yağlı şarküteriler, yumurtanın sarısı, yağlı süt ürünleri, yağlı etler, tavuk - balık derisi, tam yağlı süt)
  • Alkol (özellikle bira)
  • Beyaz un,
  • Beyaz şeker
  • Aşırı gündüz uykusu
  • Çikolata
  • Yağlı çerezler
  • Cips

 

Göbek eritme hareketleri ile egzersiz yaptıkça göbek yağlarınızın eridiğini göreceksiniz. Yasaklar listesindeki yasaklı yiyecekleri tüketmemeye özen gösteriniz...


Sayfayı Paylaş:


evde göbek eritme hareketleri, ebru şallı göbek eritme hareketleri, bel ve göbek eritme hareketleri, alt göbek eritme hareketleri, göbek eritme hareketleri nelerdir,

Bu yazı 13487 defa okunmuştur...
zayıflama hareket
abdullah
Trabzon
zayıflama hareket
zayıflama hareket
Bu yorum 18-10-2013 13:07:38 tarihinde yazılmıştır...
"herşey kısıtlanarak zaten zayıflanır.birden bu şekilde beslenmeyi cok az kimse başarır. haretler dogru fakat diyet kısmı yediklerini azaltarak mideyi alıştırmak daha dogru olacaktır.hele ki kilolu insanları yemeği bu kadar severken cok zor... "


diyeceklerim var!

Yorum yazarken lütfen;
Adınız Soyadınız   :   
E-Mail Adresiniz   :   
Şehir Seçiniz   :   
Puan Veriniz   :   
Yorum Konusu   :   
Yorumunuz   :