kilo

Web sitemize hoşgeldiniz!


Günlük Alınması Gereken Kalori Miktarı


Tarih: 30-06-2012 | Saat: 12:32:04 | Ekleyen: Sibel Kartal
Günlük Alınması Gereken Kalori Miktarı

Günlük alınması gereken kalori miktarı bünyeden bünyeye değişmekle birlikte oratalama olarak bir günde alınması gereken kalori 1200 ile 1500 kalori arasındadır.

Günlük Alınması Gerken Kalori Miktarını Aşan Durumlar:

Öncelikle, dengeli bir beslenme programı uygulayarak vücudunuzdaki her yarım kilo için 10 kalori almalısınız. Buna, günlük aktivite durumunuza göre, 400-700 kalori daha eklemelisiniz. Sözgelimi 65 kiloda aktif bir kadının günlük alması gerekli kalori miktarı 2000 civarındadır ve bu kişinin, haftada bir kilo vermek istediğinde, günlük kalori miktarından 500 kalori daha az beslenmesi yeterlidir. Eğer siz daha kalıcı çözümler istiyorsanız, diyetiniz boyunca günlük kalori miktarından 250 kalori indirin ve 250 kaloriyi yaktıracak kadar da egzersiz yapın.


Sayfayı Paylaş:



Bu yazı 1361 defa okunmuştur...

diyeceklerim var!

Yorum yazarken lütfen;
Adınız Soyadınız   :   
E-Mail Adresiniz   :   
Şehir Seçiniz   :   
Puan Veriniz   :   
Yorum Konusu   :   
Yorumunuz   :